söndag 3 april 2016

Premiär 2016

Hjärtklappningar och svettningar, handdarrningar, sömnproblem, övergående hallucinationer härörande från samtliga sinnesapparater. En bra sammanfattning av Mars månad. Tillråga på detta hade jag lovat bort mig till familjen över helgen.  En weekend i Oslo var förhandlad och klar. På vägen hem stanade vi till hos svärföräldrarna i Strömstad. Jag hann knappt innanför dörren och vända innan jag kastade mig iväg för en kvällstur. Strax före åtta landades årets första fisk, en pigg fisk i god kondition som bjöd på en del akrobatik. Nu väntar arbete i veckan som sedan avslutas med fiske i helgen. Jag hoppas att jag kan hålla demonerna borta. I slutet på April går flyttlasset från Göteborg till familjens nya hus. Då kommer jag att ha promenad avstånd till havet och allt vad det har att erbjuda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar